טקסט הודעת פורום
10/19/2010 3:33:00 PM
אבי
גם אני מתלבט לגביהם
נושא:
גם אני מתלבט לגביהם
תאריך:
10/19/2010 3:33:00 PM
מחבר/ת:
אבי
בנוסף ראיתי בחנות אופני ש"מ CARRERA עם מפרט דומה לדגמים שרשמת ...
מישהו מכיר את החברה CARRERA ? הבנתי שמשהו איטלקי...
תודה
חזרה לפורום