טקסט הודעת פורום
12/17/2010 5:30:00 PM
elad weizman
JOPLIN 4R
נושא:
JOPLIN 4R
תאריך:
12/17/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת:
elad weizman
שלום לכולם
מבקש חוות דעת על מוט כיסא גופלין החדש.
תודה
חזרה לפורום