הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2010 5:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad weizman עם תוכן  JOPLIN 4R
נושא: JOPLIN 4R תאריך: 12/17/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת: elad weizman

שלום לכולם
מבקש חוות דעת על מוט כיסא גופלין החדש.
תודה



חזרה לפורום