טקסט הודעת פורום
1/5/2011 4:42:00 PM
רום ראובני
אופניים
נושא:
אופניים
תאריך:
1/5/2011 4:42:00 PM
מחבר/ת:
רום ראובני
שלום
ברצוני לדעת אם האופנים עדיין למכירה (gt zone 2010)
ב900 שקל אתה מוכן למכור?
תודה,
רום
חזרה לפורום