נושא: מעוניין בהחלפה? תאריך: 1/6/2011 10:30:00 PM
מחבר/ת: איציק גברי
אהלן יש לי רגישות מיוחדת לדגמי קונה (השילוב של הצבעים עושה לי את זה חח) האופניים שאני מציע בתמורה: Cannondale rush 3 שנת 2007 בולם אחורי:מניטו רדיום R מזלג:Rock shox recon 327 מעביר אחורי:Sram X-7 mini cage ידיות הילוכים SX-5 ברקסים:Avid ball mechanical כידון:Easton monkey bar צמיג אחורי:מקסיס איגניטור שבשימוש חודשיים לא אינטנסיבים צמיג קדמי:Continental
פצצה של אופניים שוקלות מעט מאוד וקלות מאוד למכירה אך אני לא מעוניין למכור אותם בשביל כסף אלא רק בשביל אופניים אחרות מחברת kona החזר לי תשובה במייל או במסנג´ר: [email protected]
|