הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2011 10:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק גברי עם תוכן  מעוניין בהחלפה?
נושא: מעוניין בהחלפה? תאריך: 1/6/2011 10:30:00 PM
מחבר/ת: איציק גברי

אהלן
יש לי רגישות מיוחדת לדגמי קונה (השילוב של הצבעים עושה לי את זה חח)
האופניים שאני מציע בתמורה:
Cannondale rush 3 שנת 2007
בולם אחורי:מניטו רדיום R
מזלג:Rock shox recon 327
מעביר אחורי:Sram X-7 mini cage
ידיות הילוכים SX-5
ברקסים:Avid ball mechanical
כידון:Easton monkey bar
צמיג אחורי:מקסיס איגניטור שבשימוש חודשיים לא אינטנסיבים
צמיג קדמי:Continental

פצצה של אופניים
שוקלות מעט מאוד וקלות מאוד למכירה
אך אני לא מעוניין למכור אותם בשביל כסף אלא רק בשביל אופניים אחרות מחברת kona
החזר לי תשובה במייל או במסנג´ר:
[email protected]


חזרה לפורום