הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2011 10:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  מגיני raceface
נושא: מגיני raceface תאריך: 3/7/2011 10:04:00 AM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ

לפי מה שאני מבין
המגינים הללו הם למעשה raceface rally FR/DH
אתמול הייתי ברוזן מינץ ומדדתי אותם וכשכיפפתי את הברך החלק העליון הפריע למהלך הרגל
אולי המידה לא נכונה
אני 187 ומדדתי LARGE


חזרה לפורום