טקסט הודעת פורום
| 3/7/2011 10:04:00 AM |
|
נושא: מגיני raceface תאריך: 3/7/2011 10:04:00 AM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ
לפי מה שאני מבין המגינים הללו הם למעשה raceface rally FR/DH אתמול הייתי ברוזן מינץ ומדדתי אותם וכשכיפפתי את הברך החלק העליון הפריע למהלך הרגל אולי המידה לא נכונה אני 187 ומדדתי LARGE
|
חזרה לפורום |
|
|