הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2011 12:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  pink floyd עם תוכן  לי יש את ה 140-800 , ואני מרוצה מאד.
נושא: לי יש את ה 140-800 , ואני מרוצה מאד. תאריך: 4/4/2011 12:33:00 AM
מחבר/ת: pink floyd

אין ספק שמרידה חברה איכותית מאד שנותנת תמורה למחיר מעולה.

כמובן ש 1500 מאובזרת הרבה יותר טוב, ועל כן עולה כ 4000 יותר.

אין ספק שלא תתאכזב.

תתחדש.


חזרה לפורום