טקסט הודעת פורום
| 4/4/2011 12:33:00 AM |
|
נושא: לי יש את ה 140-800 , ואני מרוצה מאד. תאריך: 4/4/2011 12:33:00 AM
מחבר/ת: pink floyd
אין ספק שמרידה חברה איכותית מאד שנותנת תמורה למחיר מעולה.
כמובן ש 1500 מאובזרת הרבה יותר טוב, ועל כן עולה כ 4000 יותר.
אין ספק שלא תתאכזב.
תתחדש.
|
חזרה לפורום |
|
|