טקסט הודעת פורום
6/13/2011 11:54:00 AM
שי .
תתבייש לך!! ככה לנטוש אותנו..
נושא:
תתבייש לך!! ככה לנטוש אותנו..
תאריך:
6/13/2011 11:54:00 AM
מחבר/ת:
שי .
ועוד לרכיבת כביש תפו.. תפו..
שי.
:mad:
:suss:
חזרה לפורום