טקסט הודעת פורום
8/1/2011 8:30:00 PM
אושרי
מידה
נושא:
מידה
תאריך:
8/1/2011 8:30:00 PM
מחבר/ת:
אושרי
ערב טוב.. רציתי לדעת האם אופני מונגוס בלק דיאמונד מידה s יתאימו לי.. אני בגובה 171..בתודה מראש!
חזרה לפורום