טקסט הודעת פורום
8/7/2011 8:32:00 PM
אודי רביצקי
אין אפשרות לפריילוף (אחורה)
נושא:
אין אפשרות לפריילוף (אחורה)
תאריך:
8/7/2011 8:32:00 PM
מחבר/ת:
אודי רביצקי
לרכוב קדימה אין בעיה
אבל אחורה לפריילוף ,השרשרת נתקעת, כאילו מתקפלת
על פניו נראה כאילו צריך כיוון??? :confused:
חזרה לפורום