הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/16/2011 1:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת להתלבטות לפני קנייה
נושא: חוות דעת להתלבטות לפני קנייה תאריך: 9/16/2011 1:33:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום לשלום,

לדעתי האישית ה - CUBE עדיפים בהרבה לסגנון הרכיבה שלך.

בייחוד אם אתה מחפש יעילות דיווש גבוהה.

אני אסביר:

קודם כל הערה - לא מובן לי למה בחרת דווקא את הזוגות הללו שהם מצטיינים באול מאונטן

ובקפיצות בזמן שאתה רוכב 50% XC ורוכב AM (ללא קפיצות) שגם זו הגדרה מוזרה בעיני.

אבל אני מכבד את בקשתך ואחווה דעתי על הזוגות הנ"ל.

מבחינת שילדה ומתלה אפשר להגיד שהאופנים די זהים שניהם משתמשים ב - FSR.

מבחינת בולם קדמי ב -CUBE יש לך 2 אפשרויות מהלך 120 מ"מ ו 150 מ"מ ויש

אפשרות נעילה בעוד שב ENDURU אין נעילות ויש רק מהלך 160 מ"מ.

בולם אחורי : שוב יתרון ל- CUBE עם RP23 מול RP2.

בגלגלים שניהם חזקים אבל זה לא רלוונטי אליך כי אתה לא קופץ.

ברקסים: FURMOLA RX בקיוב מול AVID R SL באינדורו גם כאן ההבדל לא גדול ומדובר ב - 2 ברקסים חזקים ומצוינים.

מערכות הנעה SLX/XT בקיוב מול X.7 / X.9 באינדורו אפשר להגיד שיוויון.

לסיכום מבחינת יכולות XC לקיוב יתרון משמעותי בבולמים עקב נעילות, שינוי מהלך בקדמי

ובולם טוב יותר באחורי.

מבחינת AM לשימושים שלך (ללא קפיצות) לשניהם אין בעיה אם זה ויותר מכך גם אם פתאום

תחליט לקפוץ כמה מטרים 2 זוגות האופנים יעמדו בכך בקלות.

השוויתי את דגמי ה - 2011 שלהם.

לדעתי מדובר ב -2 זוגות אופנים מצטיינים בתחומם חבל לדעתי שאתה לא מנצל

אותם בקפיצות שהם פשוט בנויים לזה.

בכללי הספשלייז אנדורו זורחים ככל שהרכיבה נהיית אגרסיבית

יותר ועם קפיצות גבוהות יותר, יש רוכבים שמגדירים אותם שהם

נותנים לרוכב ביטחון בסגנון אופני דאון היל.

לזה הם נבנו ונועדו לכן הם פחות מותאמים לרכיבת XC.

אבל אני מאמין שתשנה את דעתך.

בהצלחה בכל מקרה

מקווה שעזרתי

עמיר פלד



חזרה לפורום