טקסט הודעת פורום
9/21/2011 11:43:00 AM
פבלו שנץ
נראה מעולה
נושא:
נראה מעולה
תאריך:
9/21/2011 11:43:00 AM
מחבר/ת:
פבלו שנץ
חבל שאין עם סטירר 1.1/8 , הייתי גם קונה.
אל תשכח שתצטרך לשלם בארץ מכס משהו כמו 300 ש"ח +- לפי מה הסבירו לי פעם בפורום פה...
חזרה לפורום