הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2011 11:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פבלו שנץ עם תוכן  נראה מעולה
נושא: נראה מעולה תאריך: 9/21/2011 11:43:00 AM
מחבר/ת: פבלו שנץ

חבל שאין עם סטירר 1.1/8 , הייתי גם קונה.
אל תשכח שתצטרך לשלם בארץ מכס משהו כמו 300 ש"ח +- לפי מה הסבירו לי פעם בפורום פה...


חזרה לפורום