טקסט הודעת פורום
8/10/2012 2:17:00 PM
איציק סיני
אתה רמאי!!
נושא:
אתה רמאי!!
תאריך:
8/10/2012 2:17:00 PM
מחבר/ת:
איציק סיני
חבר,
אתה אמנם החלפת את היוזר שלך אבל לא את מספר הטלפון שלך :mad:
אתה מוכר משקפיים סיניים כמשקפיים מקוריים - זו רמאות!
חזרה לפורום