הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2012 2:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק סיני עם תוכן  אתה רמאי!!
נושא: אתה רמאי!! תאריך: 8/10/2012 2:17:00 PM
מחבר/ת: איציק סיני

חבר,
אתה אמנם החלפת את היוזר שלך אבל לא את מספר הטלפון שלך :mad:
אתה מוכר משקפיים סיניים כמשקפיים מקוריים - זו רמאות!


חזרה לפורום