טקסט הודעת פורום
| 11/22/2012 2:41:00 PM |
|
נושא: מותחן תאריך: 11/22/2012 2:41:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
חבר שלי רוכב איתו מעל חצי שנה לפחות . רוב הרכיבות שלו במישגב - סינגלים . לפי התרשמות שלי המותחן די עמיד ועושה את העבודה שלו מצוין .
|
חזרה לפורום |
|
|