הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2013 5:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון מ עם תוכן  שלמות
נושא: שלמות תאריך: 1/4/2013 5:20:00 PM
מחבר/ת: אלון מ

אין ספק ששלמות,
אני התחלתי את הרכיבות עם חצי (fox reflex gel) ממש נוחות אבל בשטח הרגשתי שהיד בורחת לי מהכידון.

רכשתי כפפות שלמות 661 raji - עולם אחר.
הן קלילות!
מאווררות (כל הגב שלהם רשת)
אין להם ריפוד כלל
הן מצויינות גם לקיץ.

אז כיום - שאני רוכב בעיר - חצי
שטח-שלמות

מקווה שעזרתי


חזרה לפורום