נושא: שלמות תאריך: 1/4/2013 5:20:00 PM
מחבר/ת: אלון מ
אין ספק ששלמות, אני התחלתי את הרכיבות עם חצי (fox reflex gel) ממש נוחות אבל בשטח הרגשתי שהיד בורחת לי מהכידון.
רכשתי כפפות שלמות 661 raji - עולם אחר. הן קלילות! מאווררות (כל הגב שלהם רשת) אין להם ריפוד כלל הן מצויינות גם לקיץ.
אז כיום - שאני רוכב בעיר - חצי שטח-שלמות
מקווה שעזרתי
|