טקסט הודעת פורום
1/12/2013 9:03:00 PM
אבי ביטון
גלגל עקום
נושא:
גלגל עקום
תאריך:
1/12/2013 9:03:00 PM
מחבר/ת:
אבי ביטון
שבוע טוב! יש לי עיקום קל בגלגל קדמי.השאלה אם ניתן ליישר ? :(
חזרה לפורום