טקסט הודעת פורום
3/9/2013 1:22:00 PM
איציק סיני
אחלה מחיר! אבל...
נושא:
אחלה מחיר! אבל...
תאריך:
3/9/2013 1:22:00 PM
מחבר/ת:
איציק סיני
יש לך קבלה? או שזה הסיני?
תודה
חזרה לפורום