הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/9/2013 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק סיני עם תוכן  אחלה מחיר! אבל...
נושא: אחלה מחיר! אבל... תאריך: 3/9/2013 1:22:00 PM
מחבר/ת: איציק סיני

יש לך קבלה? או שזה הסיני?
תודה


חזרה לפורום