טקסט הודעת פורום
| 5/12/2013 7:56:00 AM |
|
נושא: גם ממתין לדגם הנ"ל תאריך: 5/12/2013 7:56:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי אני גם מעוניים בדגם הנ"ל . לצערי רוב המבחנים היום ניתן לראות רק באינרנט ועד היום הם שבחו את הדגם הזה . נחקה ונראה . אם יהיה לך אינפורמציה על מכירה בארץ , תן שריקה ))
|
חזרה לפורום |
|
|