טקסט הודעת פורום
| 12/24/2014 11:06:00 AM |
|
נושא: המלצה על xc לכוון התחרותיים/מרתון תאריך: 12/24/2014 11:06:00 AM
מחבר/ת: ל ב
חברים יקרים שלום אשמח להמלצה של יד שניה ואולי גם חדשים לאופני xc תחרותיים/מרתון שאפשר גם לעשות איתם סינגלים טכניים גם בעליות וגם ירידות. תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|