טקסט הודעת פורום
| 12/30/2014 10:50:00 PM |
|
נושא: יצרנים יש מלא תאריך: 12/30/2014 10:50:00 PM
מחבר/ת: דני מ
ולא שמעתי אף פעם על יצרן כידונים גרוע.
רוחב הכידון תלוי בגובה שלך, סגנון הרכיבה והאופניים. הייתי ממליץ להתחיל מרחב (760 או 780 אם אתה מעל 1.80) ולנסר עד איפה שנוח.
|
חזרה לפורום |
|
|