נושא: העמסת אופניים על יונדאי i10 (הדגם החדש) תאריך: 1/10/2015 9:18:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם, אני שוקל לקנות יונדאי I10 חדשה. ממה שראיתי יש בה מעל החלון האחורי מעיין ספויילר שאני חושש שלא יאפשר מנשא אחורי. האם למישהו כאן יש I10 שעליה הוא מעמיס אופניים או יש לו רעיון להעמסה?
|