טקסט הודעת פורום
| 3/18/2015 10:55:00 AM |
|
נושא: איתן תודה תאריך: 3/18/2015 10:55:00 AM
מחבר/ת: תהילה
עדיין אין לי אופניים.. ומעדיפה רכיבת שטח אשתמש בעצות שלך ואתחיל לפחות בנקודה מסויימת :-) אכן אין חברים בסביבה שרוכבים (גבעת זאב) ובהחלט נראה לי סביר להתחיל קודם עם רכישה.. תודה תהילה
|
חזרה לפורום |
|
|