טקסט הודעת פורום
| 1/18/2016 5:49:00 PM |
|
נושא: הלב והשכל תאריך: 1/18/2016 5:49:00 PM
מחבר/ת: nisan mordehay
אני אוהב יותר את הספשלייז מסיבות לא ברורות או כן ברורות . המפרט דומה אך יש העדפה למזלג של המרידה - לכן אישית אם הם נוחים לך תקנה את המרידה
|
חזרה לפורום |
|
|