הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/21/2016 12:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ענת גפני עם תוכן  חוות דעת על specialized comp carbon 2012
נושא: חוות דעת על specialized comp carbon 2012 תאריך: 2/21/2016 12:50:00 AM
מחבר/ת: ענת גפני

שוקלת לקנות. לא יודעת אם זה epic או stumjumper אבל המוכרת היא אישה. אני רוכבת מדי שבוע בבן שמן, סינגלים ושבילים, לא אגרסיבי (אישה כבר אמרנו? ודי מבוגרת). צריכה שיהיו קלות בשביל העליות. גובהי 158 והאופניים הם במידה S. מבקשים 8000. האם מתאימות לי?


חזרה לפורום