טקסט הודעת פורום
| 7/1/2016 8:50:00 AM |
|
נושא: צריך עזרה בהפעלת אחריות תאריך: 7/1/2016 8:50:00 AM
מחבר/ת: יובל ח
הי קניתי ממך את האופניים בזמנו ועכשיו גיליתי סדק בשילדה מיכוון שהאחריות ניתנת רק לבעלים המקורי הייתי שמח אם תוכל לעזור לי בהפעלת אחריות אשמח אם תיצור קשר 054-6844690
|
חזרה לפורום |
|
|