טקסט הודעת פורום
| 2/6/2017 8:41:00 PM |
|
נושא: הילוכים תאריך: 2/6/2017 8:41:00 PM
מחבר/ת: ברק עוז
שלום, 24/36 - 11/42 ? דרילים סראם קדימה ו- XTR אחורה ? שיפטרים XT או XTR ?
מה המשקל ? האופניים מתאימות לי, אבל גם יקרות. האם אתה מגיע לאזור לטרון ? תודה, ברק
|
חזרה לפורום |
|
|