נושא: לא מבין את המערכת ? כתבות ללא רמה !! תאריך: 11/25/2005 1:48:00 PM
מחבר/ת: מאיר
פשוט עושים צחוק מהקהל. לוקחים "מישהו" שכותב שטויות (מתנצל על הביטוי)ונותנים לו במה . ישנם כאן רוכבים חדשים שקוראים בשקיקה את מה שכתוב כאן ועושים שטויות. חוץ מזה שאופניים זה זכר אז... קצת הגהה של המערכת
|