טקסט הודעת פורום
| 1/6/2006 12:19:00 PM |
|
נושא: זה מה שאמרתי... תאריך: 1/6/2006 12:19:00 PM
מחבר/ת: עידן לוי
הוא מתאים לxc ושבילים אגרסיביים,אחלה בולם לסטריט אבל הוא לא עמיד ממש... אני אמרתי שהוא נהרס לי בפרירייד,לא אמרתי שהוא בולם לפרירייד..
|
חזרה לפורום |
|
|