הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2006 12:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן לוי עם תוכן  זה מה שאמרתי...
נושא: זה מה שאמרתי...  תאריך: 1/6/2006 12:19:00 PM
מחבר/ת: עידן לוי

הוא מתאים לxc ושבילים אגרסיביים,אחלה בולם לסטריט אבל הוא לא עמיד ממש... אני אמרתי שהוא נהרס לי בפרירייד,לא אמרתי שהוא בולם לפרירייד..


חזרה לפורום