טקסט הודעת פורום
| 2/15/2006 10:36:00 PM |
|
נושא: עוד שאלה על מעביר קידמי תאריך: 2/15/2006 10:36:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור
האם האקס גאן של סראם הוא מעביר טוב ??? עומד בעומסים??? והאם הוא יותר טוב מהאקס טי של שימנו ( אני מדבר אל הדם 2006) תודהה
|
חזרה לפורום |
|
|