טקסט הודעת פורום
| 5/14/2006 5:21:00 PM |
|
נושא: הגדרת ALL MOUNTAIN תאריך: 5/14/2006 5:21:00 PM
מחבר/ת: הרמן האושטיין
מה עם הגדרה לפורום: דרופים מ30 ס"מ עד מטר שלושים.
כדי שלא יהיה לנו משבר זהות - שחלילה לא נחשוב שאנחנו רוכבי XC או פרירידרים
הרמן :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|