טקסט הודעת פורום
| 5/29/2006 9:55:00 AM |
|
נושא: שמורת האירוסים בנתניה תאריך: 5/29/2006 9:55:00 AM
מחבר/ת: מיכאל שיינפלד
הי היום טיילתי שם לא ניתן לנסוע כי ישנו חול רב והאופניים שוקעות . אבל ממול ישנה שלולית החורף שם מומלץ לעשות טיול באופניים. מה שמוזר ראיתי המון תוכים ירוקים כנראה מישהו שיחרר 2 והם התרבו :)
|
חזרה לפורום |
|
|