טקסט הודעת פורום
7/19/2006 11:36:00 PM
גיא פנקס
שאלה למנהל הפורום
נושא:
שאלה למנהל הפורום
תאריך:
7/19/2006 11:36:00 PM
מחבר/ת:
גיא פנקס
תשמע אני רוכב בקבוצה ורציתי לשאול אותך אם פארק שהם הוא שטח אש וגם רציתי לשאול אם אזור יער בן שמן הוא שטח אש.
תודה.
חזרה לפורום