הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2006 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא פנקס עם תוכן  שאלה למנהל הפורום
נושא: שאלה למנהל הפורום תאריך: 7/19/2006 11:36:00 PM
מחבר/ת: גיא פנקס

תשמע אני רוכב בקבוצה ורציתי לשאול אותך אם פארק שהם הוא שטח אש וגם רציתי לשאול אם אזור יער בן שמן הוא שטח אש.

תודה.


חזרה לפורום