טקסט הודעת פורום
| 1/4/2007 4:06:00 PM |
|
נושא: UPS ממש מנייקים תאריך: 1/4/2007 4:06:00 PM
מחבר/ת: ofri maya
תבדקו טוב טוב את המיסים שאתם משלמים ל UPS כי אצלי הם"טעו " ב 400 שקל ורק אחריי ויכוחים רבים ואיומים בתביעות הם נרגעו ככה שזה יצא מPRICE POINT לארץ -4 ימים ומ UPS אליי -שבוע!!!
|
חזרה לפורום |
|
|