הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2007 4:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ofri maya עם תוכן  UPS ממש מנייקים
נושא: UPS ממש מנייקים תאריך: 1/4/2007 4:06:00 PM
מחבר/ת: ofri maya

תבדקו טוב טוב את המיסים שאתם משלמים ל UPS כי אצלי הם"טעו " ב 400 שקל
ורק אחריי ויכוחים רבים ואיומים בתביעות הם נרגעו
ככה שזה יצא מPRICE POINT לארץ -4 ימים ומ UPS אליי -שבוע!!!


חזרה לפורום