הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2007 2:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  BABY X תגידי איך השלדה של ההארדרוק מחזיקה
נושא: BABY X תגידי איך השלדה של ההארדרוק מחזיקה תאריך: 3/28/2007 2:45:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי

מעמד עם בולם כזה ארוך?
אני שואל כי אני מעוניין להאריך את הבולם של הסטמפגמפר שלי
ובמצמן אמרו לי שלא ניתן להאריך..


חזרה לפורום