טקסט הודעת פורום
| 3/28/2007 2:45:00 PM |
|
נושא: BABY X תגידי איך השלדה של ההארדרוק מחזיקה תאריך: 3/28/2007 2:45:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
מעמד עם בולם כזה ארוך? אני שואל כי אני מעוניין להאריך את הבולם של הסטמפגמפר שלי ובמצמן אמרו לי שלא ניתן להאריך..
|
חזרה לפורום |
|
|