הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/28/2007 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל מיטל. עם תוכן  מוזר...
נושא: מוזר... תאריך: 3/28/2007 5:12:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.

ברכיבות שאני מבלה פחות זמן על האוכף לא כואב לי הגב, אז טבעי לי שזה יבוא מהאוכף.

אני רוכב על YZ2, אופני דירט\אורבן עם תנוחה יחסית זקופה, הייתי תקופה מסוימת על Maverick 3.1 אבל החלפתי ל-YZ בגלל הגב.
אני אנסה לשחק עם הגובה של האוכף, לראות אם זה משפיע.
ואם אתה אומר שזאת יכולה להיות גם בעיה רפואית אז נראה לי שאני אלך לבדוק את זה בכל מקרה... דווקא מתלבש טוב בלו"ז כי במילא יש תור לאורטופד שבוע הבא.:rolleyes:


חזרה לפורום