טקסט הודעת פורום
4/8/2007 12:51:00 PM
דור ממן
יש לך המלצה על סוג מסויים(babyx)?
נושא:
יש לך המלצה על סוג מסויים(babyx)?
תאריך:
4/8/2007 12:51:00 PM
מחבר/ת:
דור ממן
אם כבר אני משקיע 4 אלף שקל על אופני xc אגרסיבי, האם כבר כדי ללכת על ש. מלא? ואולי לחסוך עוד החלפה בעתיד...
חזרה לפורום