נושא: החבר שלך צודק 100% תאריך: 4/12/2007 7:03:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
השלדה איננה גרועה, ומתאימה לשימוש הנוכחי שלך. אם ישתנה אופי השימוש שלך באופניים, תרצה לא רק אופניים טובים יותר, אלא (אולי) אופניים בעלי מבנה אחר, שיתאים יותר (אולי) לשימוש המשתנה. אני מסכים איתו גם בעניין הבולם - הקיים שלך הוא בולם בסיסי לחלוטין, ושדרוג לבולם שתקנה ביד"ש בעלות של פחות מ-1000ש"ח ישנה את חוית הרכיבה שלך מקצה לקצה. סביר גם להניח שזה יהיה בולם שכמוהו מגיעים על אופניים במחירים באיזור התקציב שלך...
לגבי הילוכים אני עוד יותר קיצוני מחברך. המעבר מ-24 הילוכים ל-27 הוא זניח מבחינת יחסי ההעברה, אבל מקפיץ את מחיר הרכיבים בצורה מפתיעה, וללא כל פרופורציה. אם אתה מיבבני המשקל, תדע להעריך כל גרם, אבל לא נראה לי שזה המצב. אם אתה מרוצה מתפקוד המערכת כרגע, אל תחליף כלום.
בקיצור - שדרג את הבולם, פנק את עצמך באוכף איכותי, אולי גריפים משובחים (אם כי אני מאוד מרוצה מהזולים). צמיגים טובים בעלות של 100-150 ש"ח ליחידה ישפרו לאין ערוך את אחיזת האופניים שלך ואת הבטחון... וכל הרשימה הזאת לא תתקרב לתקציב שהקצבת, אבל תשפר לאין ערוך את הבטחון שלך וההנאה מאופניך.
בהצלחה
|