נושא: המלצות תאריך: 4/12/2007 7:19:00 PM
מחבר/ת: baby x
בניגוד לאיתן, אני באופן אישי לא הייתי מוציאה שקל על האופניים האלה. מכמה סיבות, העיקרית בהן היא שאתה תשדרג לרכיבים, שעדיין יהיו רכיבי כניסה. בעצם, מפחות פחות טוב, לפחות טוב. אבל לא מפחות טוב למעולה. ואחרי ההסבר הסמנטי, צמיגים הם אופציית החלפה טובה שכן הם ישנו משמעותית תחושה ואחיזה, וזהו לטעמי. יש לי תחושה שהשידרוג הבא יהיה בקרוב ומשמעותי הרבה יותר.
מניסיוני, השדרוגים הקטנים, תמיד הכי יקרים ולא משתלמים.
|