נושא: פאול מצוין, ליד הבית שלי. תאריך: 4/15/2007 4:21:00 PM
מחבר/ת: baby x
שמעתי עליו רק דברים טובים. רח´ בן גוריון ברעננה (מול יד לבנים). יש עוד כמה באיזור שאצלם אני מטפלת: שרון תרשיש- מוטואופן- א.ת.פולג פיליפ- ורטיגו אור טל- חנות האופניים בתחנת הדלק יקום צפונה יותר: אלי- פורסט בייק חדרה (בכביש הראשי)
|