טקסט הודעת פורום
| 4/18/2007 7:32:00 AM |
|
נושא: הסתדרתי בזכות טוב לבו של אדם יקר תאריך: 4/18/2007 7:32:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קיבלתי מסר מאדם שיש לו את המפתח שאני צריך, אבל יכול לחיות טוב מאוד גם עם המפתח הקיים. אז התחלפנו. פשוט כך. מחמם את הלב לגלות שעוד יש אנשים שמוכנים לעזור סתם כך. כי הם יכולים.
תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|