נושא: שידרוג ? תאריך: 4/24/2007 9:29:00 PM
מחבר/ת: יגאל קורלנד
יש לי אופני זנב קשיח TREK 4500 מ2003 שמשמשות לנסיעת שבילים בעיקר, מעביר אחורי shimano deore וקדמי acera בולמי וי, ובולם קדמי קפיץ מהלך 60ממ שאלתי האם כדאי לשדרג את המשכך הקידמי ל 100ממ ולהחליף את החישוקים או לרכוש אופניים חדשות ? כאשר יש לי תקציב מוגבל. תודה למשיבים :)
|