נושא: התלבטות נוספת תאריך: 4/24/2007 10:58:00 PM
מחבר/ת: baby x
האם בחופשה הקרובה שלי עלי לטוס במעבורת החלל דיסקברי או בקולומביה... עכשיו ברצינות: אין כאלה בארץ! צובייק נסגר (וגם בימים הטובים הוא לא נראה כמו פארקים בחול), מקסימום רמפות במירב, או דירטים שהילדים מאלתרים בחצר או במקומות אחרים.
|