הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2007 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  התלבטות נוספת
נושא: התלבטות נוספת תאריך: 4/24/2007 10:58:00 PM
מחבר/ת: baby x

האם בחופשה הקרובה שלי עלי לטוס במעבורת החלל דיסקברי או בקולומביה...
עכשיו ברצינות: אין כאלה בארץ! צובייק נסגר (וגם בימים הטובים הוא לא נראה כמו פארקים בחול), מקסימום רמפות במירב, או דירטים שהילדים מאלתרים בחצר או במקומות אחרים.


חזרה לפורום