טקסט הודעת פורום
4/24/2007 11:25:00 PM
baby x
ברמת העיקרון
נושא:
ברמת העיקרון
תאריך:
4/24/2007 11:25:00 PM
מחבר/ת:
baby x
תרכב בחנות על שני הזוגות ותחליט מה נוח לך יותר. יש לי תחושה שמדיום יהלום אותך יותר, אך אין זה הכרחי.
חזרה לפורום