הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/24/2007 11:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  ברמת העיקרון
נושא: ברמת העיקרון תאריך: 4/24/2007 11:25:00 PM
מחבר/ת: baby x

תרכב בחנות על שני הזוגות ותחליט מה נוח לך יותר. יש לי תחושה שמדיום יהלום אותך יותר, אך אין זה הכרחי.


חזרה לפורום