הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2007 8:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור ממן עם תוכן  אבל
נושא: אבל תאריך: 4/25/2007 8:57:00 AM
מחבר/ת: דור ממן

יש טעם להתיחס לבדיקה: שהמרחק בין ה"חבילה" לחלק העליון של השלדה צריך להיות בערך 5 ס"מ? כי זה ממש לא כך..
דרך אגב החברה ghost מגדירים את מידת המדיום 165-180.


חזרה לפורום