נושא: אביזרי מיגון, קרי חליפות לחץ? תאריך: 4/25/2007 9:34:00 AM
מחבר/ת: baby x
אם זו הכוונה, אני רוכבת עם החליפה של רוקגרדן, שהיא מצוינת, לפני זה רכבתי עם דיינז, שהם נהדרים אבל אין הגנה טובה מספיק על עצם הבריח. לחליפה של UFO יש הגנה על עצם הבריח אבל היא מתפרקת מהר מאד.(החליפה כולה). חליפות מאג הן זולות, אבל חמות מאד, וגם להן אין את ההגנה הטובה על עצם הבריח (בניגוד לצבי צב, אגב). ישנה חליפה חדשה של דינז, הדגם היקר ביותר שלהם, שגם נחשב לפסגת החליפות. הוא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר היום בשוק, אבל גם היקרה ביותר.
בהצלחה.
|