טקסט הודעת פורום
4/25/2007 12:27:00 PM
יגאל קורלנד
אני רוכב בשבילים בעיקר , לא משהו אגרסיבי.
נושא:
אני רוכב בשבילים בעיקר , לא משהו אגרסיבי.
תאריך:
4/25/2007 12:27:00 PM
מחבר/ת:
יגאל קורלנד
בעיקר השאלה אם בכלל כדאי להשקיע בשדרוג האופניים
חזרה לפורום