הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2007 10:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  מה שמרגיש לך נוח יותר ברכיבה
נושא: מה שמרגיש לך נוח יותר ברכיבה תאריך: 4/26/2007 10:23:00 AM
מחבר/ת: baby x

מבחינת מפרטים, שניהם די דומים, ולא רואה הבדל משמעותי במיוחד. תרכב, ותרגיש למה אתה מתחבר יותר (וכמובן אל תשכח לבקש הנחה)


חזרה לפורום