טקסט הודעת פורום
4/26/2007 10:23:00 AM
baby x
מה שמרגיש לך נוח יותר ברכיבה
נושא:
מה שמרגיש לך נוח יותר ברכיבה
תאריך:
4/26/2007 10:23:00 AM
מחבר/ת:
baby x
מבחינת מפרטים, שניהם די דומים, ולא רואה הבדל משמעותי במיוחד. תרכב, ותרגיש למה אתה מתחבר יותר (וכמובן אל תשכח לבקש הנחה)
חזרה לפורום