נושא: אופני כניסה specialized HR או GT Avalanch 2.0 תאריך: 4/27/2007 12:52:00 PM
מחבר/ת: ארז רפאלי
שלום לכולם. אני עדיין מתלבט בין שני אופני כניסה. שניהם היו נוחים במידה דומה ונראה שהנתונים דומים גם כן. במצמן: HardRock Sport - Specialized 2007
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={DB266A4B-0E78-4381-9D90-046A579F37EE}
או ברוזןמינץ : GT GT Avalanch 2.0 - 2007
http://www.rosen-meents.co.il/Index.asp?ArticleID=2080&CategoryID=138&Page=1
חוצמזה,מה לגבי specilized hardrock XC http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={D02E36B6-5707-43B0-8664-9D9F0161E146}
או TREK 4300 http://www.ctc.co.il/_Articles/Article.asp?ArticleID=154&CategoryID=15
אין לי נסיון רב ברכיבה, או סגנון מסויים. נתחיל על מדרכות ונעבור אח"כ לשבילים...
אנא עיזרו בעצות מעשיות, וגם הערכה כללית בין החברות בגדול והדגמים הללו בפרט ׁלגבי נוחות - לא מצאתי הבדל עדיין למרות שזה הפרמטר החשוב ביותר כרגע
תודה
|