טקסט הודעת פורום
4/27/2007 4:50:00 PM
ניסים פרץ
מה שנוח יותר
נושא:
מה שנוח יותר
תאריך:
4/27/2007 4:50:00 PM
מחבר/ת:
ניסים פרץ
המלצתי אלייך היא לרכב על שניהם ולראות למה אתה יותר מתחבר
אני אישית היה לי עד לאתמול gt avalanch והייתי מאוד מרוצה מהם
חזרה לפורום