טקסט הודעת פורום
4/29/2007 1:09:00 PM
אמיר אגסי
בקשר לשאלה על האופניים...
נושא:
בקשר לשאלה על האופניים...
תאריך:
4/29/2007 1:09:00 PM
מחבר/ת:
אמיר אגסי
GT אוולנס 2:0 זה חרא של אופניים הם לא אמינות בגרוש לחבר שלי היה אותם והם כל הזמן עשו לו בעיות לך על הספיישלאייז..
חזרה לפורום