נושא: ה GT הן אמינות מאד תאריך: 4/29/2007 8:29:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג
מי שכותב אחרת לא ממש מבין שכן מה שעשוי לעשות בעיות הם המערכות לא השילדה של ה GT. מה שהכי חשוב זה לראות מה יותר נח לך. א"כ תשווה את איכות הבולם והמערכות שאתה מקבל עם כל דגם. חוצמזה אם אני לא טועה יש לרוזן מינץ מבצעי חיסול על דגמים ישנים ששווה לך לבדוק לגבי ה GT
|